Ritiro di Kum Nye “L’impermanenza e il campo sottile e subliminale dell’Interessere”- con MAURA SILLS

• 30 ottobre-1 novembre 2020 Data evento

Saranno coltivate le qualità sottili e subliminali della mente incarnata per risensibilizzarci ad aluni aspetti della nostra natura umana. Ciò potrebbe aituarci ad espandere la nostra consapevolezza al di là degli abituali confini del nostro sguardo, pensiero ed immaginazione. Questo ci sostiene nel conoscere e nel fare esperienza di un senso incarnato di appartenenza, interconnessione e di più profonde relazioni etiche con gli altri, con la natura e con quel grande mistero della nostra mente meno condizionata.

CONDUTTRICE

Maura Sills è la fondatrice della Psicoterapia Core Process, che offre un innovativo approccio psico-spirituale alla terapia. Il Karuna Institute integra modelli psicoterapici occidentali con la psicologia buddista e pratiche di mindfulness. Basandosi su più di 30 anni di esperienza, la Psicoterapia Core Process offre una profonda comprensione di ciò che aiuta e di ciò che ostacola la guarigione e la trasformazione.

DATE E LUOGO

Il ritiro si terrà online dal 30 ottobre al 1 novembre 2020. Comincerà alle 17 di venerdì e terminerà alle 12.30 di domenica.

Il costo del ritiro è di 35 euro + 25 euro di tessera sostenitore da versare al momento dell’iscrizione. Questa quota servirà solo a coprire le spese organizzative.
Per l’insegnante e la traduttrice è prevista un’offerta libera.

I pagamenti dovranno essere effettuati tramite bonifico bancario a: Associazione Mudita c/o Intesa San  Paolo spa – Iban IT83 E030 6909 6061 0000 0128 339 – Bic BCITITMM – Causale: Cognome e Nome del partecipante- Ritiro Kum Nye online ottobre 2020.

Per ulteriori informazioni scrivere a:
ritirikumnye@associazionemudita.org

KUM NYE RETREAT WITH MAURA SILLS

“Impermanence and the Subtle and Subliminal Field of Interbeing”

The subtle and subliminal qualities of embodied mind will be cultivated to re-sensitize us to aspects of our human beingness. This may help us expand our awareness beyond the usual boundaries of thought, imagination and looking. This supports us in knowing an embodied sense of belonging, interconnection and deepening ethical relationship to others, nature and the great mystery of our less conditioned mind.

TEACHER

Maura Sills is the Founder of Core Process Psychotherapy which offers an innovative psycho-spiritual approach to therapy. The Karuna Institute integrates western psychotherapeutic models with Buddhist psychology and mindfulness practices. Drawing on over 30 years of experience, Core Process Psychotherapy offers a depth understanding of what helps and hinders healing insight and transformation.

Maura is an Honorary Fellow of the UK Council for Psychotherapy (UKCP) and Director of Training at the Karuna Institute which offers Master Degree Programmes in Buddhist Mindfulness Based Psychotherapy along with Continuing Professional Development (CPD) and Retreat.

DATES AND VENUE

The retreat will be held online in the following date:
October 30 – November 1 2020
It will start on Friday at 5 pm (4 pm UK time) and will finish at 12.30 (11.30 UK time) on Sunday.

COST

The cost of the retreat is 35 €  plus 25 euros for the registration in the organization, which has to be paid at the moment of the enrollement.
Please note: this cost only covers the administration costs and travel expenses for the teacher and the translator.

For the teacher and the translator there will be a dana.

The payment of the partecipation fee plus registration to the organization has to be done through bank transfer to: Associazione Mudita c/o Intesa San  Paolo spa – Iban IT83 E030 6909 6061 0000 0128 339 – Bic BCITITMM – Causal: Surname and Name of the partecipant- Kum Nye online Retreat October 2020

For further information please contact us at the following address: ritirikumnye@associazionemudita.org

TO ENROLL PLEASE FILL OUT THE FOLLOWING FORM: